edukacja alternatywna

edukacja alternatywna

Jak Rowerzysta bezpieczeństwa może prowadzić do wzrostu gospodarczego

Z osobistych prawnicy szkody czynienia z rosnącą liczbą roszczeń wypadków na rowerze, mimo wielu obrażeń ciała odniesionych przez użytkowników dróg brytyjskich wchodzących konsekwentnie od wielu lat, rząd nadal patrzeć, jak można poprawić stan zdrowia i sprawność rowerzystów.strona główna naszej witryny

Premier David Cameron ujawnił w sierpniu, że zamierza umieścić Brytanii na poziomie-stopie z Holandii, Danii, Niemiec i innych krajów o wyższych stawkach rowerowych, a na 6 grudnia, parlamentarny podsekretarz stanu ds Transportu Robert Goodwill MP ogłosił kolarstwo Sieci fit for Growth konferencji, która wierzy, że dwutorowe podejście jest konieczne, jeśli Wielka Brytania jest, aby osiągnąć ten cel.

edukacja alternatywna

Po pierwsze, powiedział, że władze muszą myśleć o rowerzystów, kiedy zaczynają się nakreślić sieci transportowych oraz zapewnienie przepisy dla rowerzystów, które zostały zaprojektowane przez rzeczywistych użytkowników rowerowych, zamiast rozważa transport „w silosach”.

Po drugie, w Wielkiej Brytanii musi dostać lepsze w przekonywaniu furgonetki i samochodów kierowców o potrzebie poprawy infrastruktury rowerowej, dodał.

edukacja alternatywna

Zastosowanie rowerze zmniejszenie zatłoczenia na drogach

Chociaż wiele osób może się martwić o korzystaniu z roweru jako podstawowego środka transportu, ze względu na podwyższone ryzyko szkód osobowych i zwiększonego prawdopodobieństwa wystąpienia poważnych urazów w wypadkach drogowych, wykorzystanie roweru może wnieść znaczący różnicy poziomów zatłoczenia na drogach brytyjskich. Od 1980 roku, ruch drogowy w Wielkiej Brytanii wzrósł aż o 85%, przy 86% wzrost ruchu samochodowego jest odpowiedzialny za większość tego wzrostu.

Rząd przewiduje, że korki mogą stać się 30% bardziej powszechne w 2025 roku, wzrost rocznych kosztów działalności przez AL10 mld i zmniejszenie produktywności narodu aż do ÂŁ22 miliardów.

Artykuł dzięki: